Werkwijze

Jij hebt een boodschap

Je wilt dat het overkomt. Dan moet je een goed verhaal hebben. En een plan van aanpak. Met iemand die aansluit op jouw werkwijze.

Grote getallen zeggen niets. Dikke rapporten komen niet over. Indrukwekkende presentaties met grote woorden komen niet aan. Het gaat om het verhaal van het individu. Ook voor toekomstverkenningen van gebeurtenissen die nog niet hebben plaatsgevonden, maar wel kunnen plaatsvinden. Die verhalen schrijf ik.

Wat is mijn werkwijze?

Daar help ik bij. We gaan eerst eens om tafel zitten. Wat wil je nou eigenlijk? Wat voor resultaat verwacht je? Zijn er betere oplossingen? Draagt het bij aan jouw bedrijfsmissie? Word jij er beter van? Wordt de wereld er beter van? Moet je mij wel hebben? Ik stel vragen en ik luister naar je. Ik structureer. Ik schrijf het voor je uit. Ik maak er een compleet verhaal van. Ik sluit aan op jouw werkwijze, of neem je mee met de mijne. Alles hangt af van jouw behoefte, maar vooral op wat je nodig hebt (en dat is niet altijd het zelfde).

communicatieprojectWat nog meer?

  • Ik werk samen met iedereen die ook maar iets met communicatie doet.
  • Complete communicatieprojecten – ontzorgen.
  • Infographics – maak duidelijk met een plaatje wat je bedoelt.
  • Foto’s: portretten, food, landschappen, gebouwen, productiehallen – elk onderwerp heeft zijn eigen fotograaf en ik ken ze allemaal. In verschillende stijlen.
  • Illustraties – ondersteun je verhaal in de juiste look & feel.
  • Websites – bouwers en ontwerpers van standaard goedkope websites of compleet custommade tot op de pixel.
  • SEO: zoekmachineoptimalisatie voor de integrale online aanwezigheid van jouw bedrijf.
  • Events – een verjaardagsfeestje voor je klanten of een bijeenkomst in een stadion.
  • Groepssessies met dagvoorzitters, veranderaars en interessante sprekers.
  • Games – om een nieuwe werkwijze en cultuur te laten beleven, zodat die geborgd is.
  • Uitgevers, drukkers en printers – met precies de juiste verhouding van jouw inbreng en hun expertise.
  • Andere schrijvers – als je een andere stijl wilt, of een notulist zoekt, of een ander onderwerp hebt of gewoon heel veel werk.
  • Jouw mensen. Natuurlijk! Je hebt zelf mensen in huis die perfecte websites bouwen, content schrijven of games ontwerpen. Graag maak ik deel uit van dat team. Vind ik altijd leuk. Kunnen we van elkaar leren. Want kennis moet je delen!

Reageren is niet mogelijk