Onlinecommunicatietips voor adviesbureaus

7 redenen om je in te schrijven voor onlinecommunicatietips

Inschrijven, inschrijven, iedereen vraagt je maar om je in te schrijven. Waarom is dat wél zinvol bij deze onlinecommunicatietips? Ik heb 7 argumenten voor je. Maar je mag je ook meteen hier links onder mijn foto inschrijven. Op je telefoon kun je helemaal naar beneden scrollen.

1. Je leert mij en mijn werkwijze stap voor stap kennen

Om de week schrijf ik over de strategie voor online communicatie en het schrijven van een blog zelf. Kies waar jij het meest in geïnteresseerd bent. Ik ben overtuigd van het blue-oceanprincipe: er is genoeg werk voor mij en alle andere mensen die iets met online communicatie doen. Kies zelf wie het beste bij je past. Als mijn hoofd of mijn aanpak je niet aanstaat, dan weet je dat voordat je één cent aan mij hebt uitgegeven. Je kunt je dan ook rustig uitschrijven en verder kijken. Daar kan ik je zelfs bij helpen als je wilt.

2. Je krijgt het e-book 50x Kennis Delenonlinecommunicatietips

Daarin staan 50 redenen om je kennis te delen en 50 manieren waarop je dat kunt doen. Mijn favoriete reden is dat je iets weggeeft terwijl je er iets veel belangrijkers voor terugkrijgt: aandacht. Maar die staat er nog niet eens bij.

3. Je krijgt elke keer gratis vakliteratuur met onlinecommunicatietips

Elke mailing van mij verwijst naar een nieuw blogartikel met onlinecommunciatietips, inzichten, voorbeelden en inspiratie. Opgedeeld in verschillende categorieën. Als je zelf elke week een blogartikel moet opleveren of je bent verantwoordelijk voor de online communicatie van jouw adviesbureau, is het goed om bij te blijven. Het is je noodzakelijke vakliteratuur.

4. Je krijgt de eerste vier hoofdstukken van de Blogbijbel

Daarmee krijg je niet alleen een goed beeld van wat de Blogbijbel inhoudt, maar er zit ook meteen de inhoudsopgave bij, zodat je ziet waar je allemaal aan kunt denken als je blogt. De Blogbijbel heeft meer dan 100 oefeningen en staat boordevol onlinecommunicatietips.

5. Rianne van der Valk-Wols, communicatiemanager Laevo volgt mij

Rianne“(…) Caroline gaat veel breder dan je alleen te leren hoe je aantrekkelijke teksten schrijft. Er is ook aandacht voor zaken als hoe je je doelgroep aanspreekt op de website, SEO en vooral hoe en waarom je je kennis kunt delen.
Wij hebben veel tips en stof tot nadenken gekregen waar we direct mee aan de slag kunnen!”

6. bijna 900 anderen doen het ook

Je bent niet de enige. Je concurrent leest dit ook. Nu geloof ik ook in de blue-oceanstrategie voor adviesbureaus: uiteindelijk is er genoeg werk voor alle goede adviseurs en ook jouw klanten kiezen met wie ze het liefst werken. Maar laat dan ook zien wie je bent, in projecten én online. Met een goede online communicatie. En het kan altijd beter.

7. Jij hebt wel wat anders te doen

Je hebt wel meer te doen dan voortdurend uit te zoeken wat de beste strategie is, je moet gewoon je werk doen. Veel van mijn klanten hebben naast hun verantwoordelijkheid voor online communicatie nog een complete marketingfunctie of zijn zelf consultant. Iedereen moet doen waar die goed in is. En ik help je graag in mijn blogs. Heb je meer vragen, dan kun je die altijd stellen onder de artikelen, per mail of per telefoon. Precies hoe je het zelf wilt.

‘Laat maar eens zien’

‘Stuur mij de infographic waarin je 300 websites van adviesbureaus hebt beoordeeld. En als je wat zinnigs te melden hebt waar ik wat mee kan, mag je dat ook wel mailen. Ik zit nergens aan vast, toch?’

Ja! Stuur mij alvast de infographic Toegankelijkheid Websites Adviesbureaus





En nu je toch bezig bent… deel deze pagina met anderen. Blue ocean, weet je wel: er bestaan geen concurrenten, alleen maar ideale relaties tussen klanten en adviesbureaus. Met de knoppen hieronder kun je de pagina delen op social media. 

Reageren is niet mogelijk